ایرانیان جهان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1126646/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اردوغان: به تجارت 9.5 میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم

بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است

همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان

لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله

سی ان ان: توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل است

تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

3 اپیزود از افزایش قیمت مسکن در کشور

ناگفته‌های استاد بازداشت شده در اعتراضات آمریکا

طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟

نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است

این میوه‌ها همچنان زیر 100 هزار تومان قیمت ندارند

به زبان ساده مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟

ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری

حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

حمایت دانشجویان دانشگاه نیومکزیکو از فلسطین

مصوبه مهم دولت برای حقوق کارگران در 1403 تعیین تکلیف شد

قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه

انتقاد عضو هیات مدیره انجمن فولاد از اتلاف گاز خانگی

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

آینده مبهم چشم‌انداز 2030 بن‌سلمان

تجمع دانشجویان فرانسه در اعتراض به جنگ علیه غزه

اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را 9.5 میلیارد دلار اعلام کرد

آتش‌‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی آلمان

با 350 میلیون دناپلاس سوار شوید

سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود

کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

رکورد‌شکنی قیمت مس در سطح جهانی

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

تفاوت روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط

شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی

آنروا: روزانه 37 کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند

آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟

انسداد کارت بانکی این افراد از شنبه قطعی شد

پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!

از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم

خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

شهادت 13 نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

بازداشت دستکم 2100 نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال 1401 اعلام شد

تکریم معلم از واجبات الهی است

ریشه‌یابی تروریسم شرقی در افغانستان

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است