يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴
اخبار ایران

«بازتاب» ادامه دارد، پایش سالانه برندهای کارفرمایی در آزمون پایداری

«بازتاب» ادامه دارد، پایش سالانه برندهای کارفرمایی در آزمون پایداری
ایرانیان جهان - آخرین خبر / رویداد «بازتاب» امسال برگزار شد، اما مأموریت آن هنوز تمام نشده است. این رویداد که در ۵ خرداد ۱۴۰۴ با همکاری مشترک ایران‌ تلنت و رویداد سازان لیان ...
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - آخرین خبر / رویداد «بازتاب» امسال برگزار شد، اما مأموریت آن هنوز تمام نشده است.
این رویداد که در 5 خرداد 1404 با همکاری مشترک ایران‌ تلنت و رویداد سازان لیان برگزار شد، نه فقط یک مراسم معرفی برترین برندهای کارفرمایی بود، بلکه شروع یک جریان مستمر برای سنجش و مقایسه برندهای کارفرمایی در ایران است.
بازتاب هر سال قرار است عملکرد برندهای کارفرمایی را در شش شاخص اصلی از نگاه کارجویان و کارکنان بسنجد:
• حقوق و مزایا
• فرصت‌های رشد و ارتقا
• تعادل کار و زندگی
• عملکرد مدیران
• فرصت‌های یادگیری
• فرهنگ سازمانی
در نخستین نسخه این رویداد، از برندهای برتر کارفرمایی که طبق گزارش ایران‌تلنت منتشر شده بود، تقدیر شد.
اما سؤال اصلی باقی‌ست: «چه کسی در جایگاه خود می‌ماند؟»
با گذشت تنها چند هفته از برگزاری «بازتاب»، فضای بازار کار ایران با تغییراتی عمیق مواجه شد.
بی‌ثباتی اقتصادی، اختلال در زیرساخت‌ها، مهاجرت نیروهای کلیدی و موج تعدیل منابع انسانی چالش‌هایی هستند که ممکن است بر تجربه کارکنان از برندها تاثیر بگذارند.
در چنین شرایطی، اهمیت پایش مستمر برند کارفرمایی دوچندان می‌شود.
این‌که چه سازمان‌هایی می‌توانند نه فقط در دوران رشد، بلکه در دل بحران‌ها نیز از سرمایه برند خود دفاع کنند ، موضوع اصلی نسخه‌های بعدی «بازتاب» خواهد بود.

ایرانیان جهان


بازتاب، ابزاری برای مسئولیت‌پذیری
هدف از تداوم رویداد بازتاب فقط تجلیل از برندهای موفق نیست؛
بلکه ایجاد شفافیت، سنجش‌پذیری و مسئولیت‌پذیری برندها در حوزه منابع انسانی است. هر سال، برندها فرصت دارند جایگاه خود را ارتقا دهند، عملکرد خود را بهبود بخشند و اعتماد منابع انسانی را بازیابی یا تثبیت کنند.
ایونت بازتاب هم به همت ایران‌تلنت و گروه رویداد سازان لیان در همین راستا طراحی شده تا برندهای برتر کارفرمایی که به درستی از دل بحران‌های مختلف بیرون آمده‌اند و توانسته‌اند جایگاه خود را حفظ نمایند تجلیل شود.
نسخه آینده چه خواهد گفت؟
همان‌طور که «بازتاب 1404» تصویری دقیق از وضعیت پیش از بحران برندها ارائه داد، نسخه آینده این رویداد قرار است نشان دهد کدام برندها در برابر بحران ایستاده‌اند و کدام‌ها جایگاه خود را از دست داده‌اند.
اینکه کدام برندها در گزارش سال 1404-1405 باقی می‌مانند یا سقوط می‌کنند ، نه در ادعاها، بلکه در داده‌ها مشخص خواهد شد.
برای دریافت و دانلود گزارش برند کارفرمایی ایران‌تلنت بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 
مطالعه خلاصه گزارش + دانلود


نظرات شما