ایرانیان جهان

آخرين مطالب

واکنش توییتری فعالان بازار سرمایه نسبت به پیام معنادار خاندوزی اخبار ایران

واکنش توییتری فعالان بازار سرمایه نسبت به پیام معنادار خاندوزی
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - در پی انتشار پیام معنا دار وزیر اقتصاد پیرامون مصوبات اقتصادی دولت در شبکه اجتماعی توییتر، برخی از فعالان بازار سرمایه نسبت به اظهارات خاندوزی واکنش‌هایی متفاوتی را از خود نشان دادند. گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان شامگاه دیروز سه‌شنبه پنجم بهمن در چهارمین گفتگوی زنده خود با مردم، به موضوعات متعدد سیاسی و اقتصادی روز کشور اشاره و به تشریح آن پرداخت. شرایط کنونی بازار سرمایه یکی از اصلی‌ترین محور‌های رئیس جمهور در گفتگو با مردم بود؛ وی با اشاره به وضعیت بورس و ضرر هنگفت مردم در این بازار، تصریح کرد: ما میراث‌دار دولت قبلی در این زمینه شدیم. عده زیادی با تبلیغات وارد بورس شده بودند که سهامداران خرد بودند. من تاکید کردم بورس نباید قلک تامین نیاز دولت شود. رییسی تاکید کرد: راهکار‌های برون رفت از وضعیت بورس مشخص شده است و مردم بدانند دغدغه آن‌ها دغدغه ما هم هست و تا وقتی مردم احساس آرامش کنند، برای حل مشکلات اقدام می‌کنیم. تیم اقتصادی دولت به نتایجی رسیده اند که فردا صبح وزیر اقتصاد راهکار‌های برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد. دقایقی پس از اعلام این خبر، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت به عنوان سخنگوی تیم اقتصادی در پیام توییتری معنادار، ضمن تایید تلویحی سخنان رئیس جمهور، وعده یک شروع تازه را پیرامون مصوبات اقتصادی دولت را به مردم داد. موضوعی که در نهایت با واکنش‌های متعددی از سوی برخی از کارشناسان اقتصادی مواجه شد. «بهنام صمدی» خبرنگار و تحلیلگر بازار بورس در واکنشی طنز آمیز نسبت به پیام خاندوزی اظهار کرد: حاجی از ورزی که شما شروع کردید، 400 هزار واحد شاخص بورس سقوط کرد؛ قول بده با این شروع جدیدت نرسیم به 900 هزار واحد! «مهدی ساسانی» از دیگر کارشناسان بازار سرمایه نیز نسبت به وعده‌ای وزیر اقتصاد واکنش نشان داده و پیرامون ضمن انتقاد از عدم تشکیل شورای عالی بورس طی ماه‌های وزارت خاندوزی، اظهار کرد: جناب خاندوزی، قبلا یک شورا عالی بورس بود، هفتگی جلسه برگزار می‌کرد. خواستم یادآوری کنم شما وزیر اقتصاد این مملکت هستید، اما 4 ماه است حتی یک جلسه شورای عالی بورس هم برگزار نکردید؛ قرار بود که بازار سرمایه در اولویت اول دولت باشد، اما گویا فقط شعار بود! «بهروز حق‌شناس» از دیگر کارشناسان بازار‌های مالی در انتقاد از اظهارات وزیر اقتصاد، عدم اجرای شدن مصوبه 10 بندی تیم اقتصادی دولت در مورد بازار بورس را از نقاط ضعف عملکرد خاندوزی دانسته وپیرامون آن گفت: آقای وزیر یه مصوب ده بندی و هنوز به کمیسیون تلفیق نرسوندین برادر من، بعد مصوبه جدید تصویب می‌کنید؛ به لاک پست بسته بودیش الان باید می‌رسد. اکنون و با وجود چنین انتقاداتی، باید دید که تیم اقتصادی دولت سیزدهم چه راهکار‌هایی را برای حل وضعیت فعلی بازار سرمایه در نظر گرفته است. پایان پیام// برچسب ها: وزارت اقتصاد و امور دارایی ، سید احسان خاندوزی ، بهنام صمدی ، بازار بورس ، مجید عشقی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QVX

ایرانیان جهان


در پی انتشار پیام معنا دار وزیر اقتصاد پیرامون مصوبات اقتصادی دولت در شبکه اجتماعی توییتر، برخی از فعالان بازار سرمایه نسبت به اظهارات خاندوزی واکنش‌هایی متفاوتی را از خود نشان دادند.
گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان شامگاه دیروز سه‌شنبه پنجم بهمن در چهارمین گفتگوی زنده خود با مردم، به موضوعات متعدد سیاسی و اقتصادی روز کشور اشاره و به تشریح آن پرداخت.
شرایط کنونی بازار سرمایه یکی از اصلی‌ترین محور‌های رئیس جمهور در گفتگو با مردم بود؛ وی با اشاره به وضعیت بورس و ضرر هنگفت مردم در این بازار، تصریح کرد: ما میراث‌دار دولت قبلی در این زمینه شدیم. عده زیادی با تبلیغات وارد بورس شده بودند که سهامداران خرد بودند. من تاکید کردم بورس نباید قلک تامین نیاز دولت شود.
رییسی تاکید کرد: راهکار‌های برون رفت از وضعیت بورس مشخص شده است و مردم بدانند دغدغه آن‌ها دغدغه ما هم هست و تا وقتی مردم احساس آرامش کنند، برای حل مشکلات اقدام می‌کنیم. تیم اقتصادی دولت به نتایجی رسیده اند که فردا صبح وزیر اقتصاد راهکار‌های برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

ایرانیان جهان

دقایقی پس از اعلام این خبر، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت به عنوان سخنگوی تیم اقتصادی در پیام توییتری معنادار، ضمن تایید تلویحی سخنان رئیس جمهور، وعده یک شروع تازه را پیرامون مصوبات اقتصادی دولت را به مردم داد. موضوعی که در نهایت با واکنش‌های متعددی از سوی برخی از کارشناسان اقتصادی مواجه شد.

ایرانیان جهان

«بهنام صمدی» خبرنگار و تحلیلگر بازار بورس در واکنشی طنز آمیز نسبت به پیام خاندوزی اظهار کرد: حاجی از ورزی که شما شروع کردید، 400 هزار واحد شاخص بورس سقوط کرد؛ قول بده با این شروع جدیدت نرسیم به 900 هزار واحد!

ایرانیان جهان

«مهدی ساسانی» از دیگر کارشناسان بازار سرمایه نیز نسبت به وعده‌ای وزیر اقتصاد واکنش نشان داده و پیرامون ضمن انتقاد از عدم تشکیل شورای عالی بورس طی ماه‌های وزارت خاندوزی، اظهار کرد: جناب خاندوزی، قبلا یک شورا عالی بورس بود، هفتگی جلسه برگزار می‌کرد.
خواستم یادآوری کنم شما وزیر اقتصاد این مملکت هستید، اما 4 ماه است حتی یک جلسه شورای عالی بورس هم برگزار نکردید؛ قرار بود که بازار سرمایه در اولویت اول دولت باشد، اما گویا فقط شعار بود!

ایرانیان جهان

«بهروز حق‌شناس» از دیگر کارشناسان بازار‌های مالی در انتقاد از اظهارات وزیر اقتصاد، عدم اجرای شدن مصوبه 10 بندی تیم اقتصادی دولت در مورد بازار بورس را از نقاط ضعف عملکرد خاندوزی دانسته وپیرامون آن گفت: آقای وزیر یه مصوب ده بندی و هنوز به کمیسیون تلفیق نرسوندین برادر من، بعد مصوبه جدید تصویب می‌کنید؛ به لاک پست بسته بودیش الان باید می‌رسد.
اکنون و با وجود چنین انتقاداتی، باید دید که تیم اقتصادی دولت سیزدهم چه راهکار‌هایی را برای حل وضعیت فعلی بازار سرمایه در نظر گرفته است.
پایان پیام//
برچسب ها: وزارت اقتصاد و امور دارایی ، سید احسان خاندوزی ، بهنام صمدی ، بازار بورس ، مجید عشقی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QVX

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/300248/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

تمام ایده‌های دانش‌بنیانی قدرت تولید انبوه را دارند؟

روزنامه‌های اقتصادی شنبه 1 اردیبهشت

حزب‌الله: از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم

محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد

دارندگان کارت سوخت بخوانند

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد

روزیِ نو؛ مجله‌ای رادیویی با رویکرد امیدبخشی

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار 3 نرخی کارایی ندارد

تنها تا 26 اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد

چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم

ناتو تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی به اوکراین ارسال می کند

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر

«موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود

هشدار وزیر فرهنگ لبنان نسبت به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورش

آمریکا به کمک آرژانتین می‌رود

«محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد

بایدن در آستانه شکست؟

ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

لاوروف: برای مذاکره در مورد اوکراین آماده‌ایم

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

توقیف خودروی قاچاق در ساری

لغو پروازهای شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است

همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است