ایرانیان جهان

آخرين مطالب

91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شهرستان بهار در دهه فجر اخبار ایران

91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شهرستان بهار در دهه فجر
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از 91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.
روح‌الله نباتی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، افزود: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 154 میلیارد و 390 میلیون تومان در سطح شهرستان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی ادامه داد: 77 پروژه با اعتباری افزون بر 144 میلیارد و 390 میلیون تومان با اشتغال 53 نفر جزء پروژه های قابل افتتاح است و 14 پروژه با اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان به پروژه‌های قابل کلنگ زنی اختصاص خواهد داشت.
نباتی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی با اعتباری افزون بر 19میلیارد تومان، اجرای روکش آسفالت محور پلیس راه به حسین آباد توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و 200 میلیون تومان، شرکت توزیع برق با 12 پروژه با اعتباری افزون بر 18 میلیارد تومان، شرکت گاز شامل سه طرح، ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل 26 طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 300 میلیون تومان، بهسازی معابر مهاجران با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان و 37 پروژه توسط دهیاری‌های شهرستان با اعتباری افزون بر 36میلیارد و 385 میلیون تومان از طرح های قابل افتتاح است.
وی ادامه داد: حوزه عمران شهری و روستایی پروژه سنگ فرش خیابان جاوید لالجین با اعتبار سه میلیارد تومان، سه واحد مسکن مددجویی روستایی با اعتباری افزون بر 540 میلیون تومان، اداره صمت شامل دو طرح با مجموع اعتباری افزون بر 58 میلیارد و اشتغال 37 نفر، حوزه کشاورزی شامل پنج طرح با اعتباری افزون بر 25میلیارد تومان، حوضه آبخیز داری شامل یک طرح با اعتباری افزون بر 280 میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خواهد بود.
وی با اشاره به پنج پروژه قابل افتتاح جهادکشاورزی شهرستان در ایام دهه مبارک فجر با اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان با اشتغال 27 نفر تصریح کرد: گلخانه سبزی و صیفی، تولید گل و گیاهان زینتی،پرورش گوسفند و پرورش ماهیان زینتی و سردخانه بالای صفر با ظرفیت 4000 تن پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان در دهه فجر خواهد بود.
نباتی همچنین در رابطه با پروژه های قابل کلنگ زنی این شهرستان در دهه فجر خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی، گازرسانی به 27 واحد تولیدی و 12 پروژه روستایی در زمینه توسعه فضای سبز نیز پروژه های پیش بینی شده برای کلنگ زنی در این شهرستان در دهه فجر پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: در نخستین روز دهه مبارک فجر در 12 بهمن ماه با حضور استاندار همدان و هیات همراه و مسئولان شهرستان چهار پروژه عمرانی و طرح اقتصادی شامل سردخانه بالای صفر با اعتباری افزون بر شش میلیارد و 300 میلیون تومان، فاز دوم تولید گل و گیاه با اعتبار 12 میلیارد تومان، واحد تولید لوله پلیمر با اعتباری افزون بر 38 میلیارد تومان و واحد تولید لوله پروفیل به بهره برداری می‌رسد.
وی با تاکید بر بیان دستاوردها و خدمات انقلاب برای جامعه و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان توسط رسانه ها و خبرنگاران یادآور شد: دهه مبارک‌فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات نظام توسط رسانه ها و خبرنگاران بوده چرا که جهاد تبیین رسانه ها از نقش موثری در ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی در جامعه دارد.
نباتی همچنین از پیش بینی برگزاری بیش از 300 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در دهه مبارک‌فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: جشن انقلاب، یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه هایی است که در این دهه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی در ادامه به طرح مجموعه شهری همدان اشاره کرد و یادآور شد: طرح مجموعه شهری همدان از سالیان گذشته تصویب شده و ابلاغ مجموعه شهری استقلال شهرستان بهار را نفی نخواهد کرد و در هر صورت، الحاق شهرستان بهار به شهر دیگری امکان ندارد و شهرستان بهار دارای تشکیلات سیاسی مستقل است و مستقل باقی می ماند.
نماینده عالی دولت در شهرستان کاهش محسوس انتشار بوی نامطبوع از سوی واحدهای آلاینده در شهرک صنعتی بهاران را یکی از موفقیت ها برشمرد و تصریح کرد: به منظور برقراری آسایش مردم، واحدهای صنعتی آلاینده ملزم به نصب تجهیزات لازم شدند و همچنین بازدیدهای شبانه روزی از کارخانه ها ادامه دارد.
وی با اشاره به افتتاح چندی پیش درمانگاه تأمین اجتماعی بهار افزود: در حال حاضر برای شهر صالح آباد و لالجین نیز تقاضای راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شده که تحقق این امر از نقش موثری در خدمات دهی به مردم این دو شهر برخوردار خواهد بود.
نباتی در رابطه با وضعیت آب شهرستان هم گفت: کارهای خوبی در رابطه با بحث آب شهرستان انجام شده و با اقدامات و برنامه های مختلف بر آن هستیم تا نزولات آسمانی را با راهکارهای مختلف در سفرهای آب زیر زمینی شهرستان تزریق کرده و یا نزولات آسمانی را ذخیره سازی و از هدر رفت نزولات آسمانی جلوگیری کنیم ضمن اینکه مشکل آب یک موضوع کشوری و جهانی است.
وی در ادامه از پیگیری برای راه اندازی خانه خلاق شهر بهار خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری لازم خانه خلاق شهر لالجین در حال انجام بوده و قول راه اندازی آن را گرفته‌ایم.
نباتی اصلاح مالیات تولیدکنندگان صنایع دستی شهر لالجین با پیگیری استاندار همدان و اصلاح تعرفه گاز شهر لالجین را از جمله اقدامات انجام شده برای این شهر دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن شهر بهار در مسیر گردشگری می‌تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران را فراهم کند و با جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد خدمات جانبی و رفاهی می توان به ماندگاری مسافران و رونق شهر کمک کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/353398/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه

حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد

صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تولید توسط شبکه بانکی

تبدیل 400 هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران

همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد

آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!

قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم

قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»

پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه 7 و بریکس در 2024

منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم

تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان

صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین

هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان

مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند

طلای 18عیار پایین آمد؛ بازگشت دلار به کانال 63 هزار تومان

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)

نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی

توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

«ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند

نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند

پاسخ موشکی حزب‌الله به حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند

دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست

پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید

بخشی از آثار ویرانی های ارتش اشغالگر در شهر خان یونس

افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین

جزئیات تخصیص ارز 28500 تومانی

منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

14 همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد

راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است

خواب آشفته اسرائیل برای منطقه

لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد

لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه

15 کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود

پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

رسیدگی به هزار و 358 پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

از اکسپو ایران 2024 چه می‌دانید؟

30 کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان