ایرانیان جهان
«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است
دوشنبه 27 فروردين 1403 - 14:12:08
ایرانیان جهان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، «حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به آحاد مراجعان به ویژه جامعۀ هدف» را پایه و اساس خدمت و از مهم ترین وظایف سازمانی دانست.

به گزارش ایثار، علی اکبر سلمانی در اولین جلسۀ شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سال جدید که صبح امروز، یکشنبه در سالن جلسات حوزۀ ریاست این اداره کل برگزار شد، گفت: تنظیم ساعت دقیق ورود و خروج اداری کارکنان جهت انجام وظایف محوّله، از مصادیق مهم نظم و انضباط اداری است.
وی با بیان اینکه برقراری نظم و انضباط اداری به مدیرانی نیاز دارد که خود الگوی نظم و انضباط باشند، تاکید کرد: هر یک از مدیران، اگر بخواهند زیرمجموعه‎ هایشان از بی ‎نظمی به دور مانده و نظم و انضباط در محیط کار حاکم باشد، باید خود نمونۀ یک همکار منضبط باشند و در غیر این صورت نباید از کارمندانِ زیرمجموعه انتظار نظم و انضباط را داشته باشد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: پاسخگویی حداکثری به مطالبات آحاد مراجعان به ویژه اعضای معزّز جامعۀ ایثارگری بوسیلۀ راه های ارتباطیِ مختلف از جمله تماس های تلفنی و مساعدت های لازم در خصوص حل مشکلات احتمالی و یا رسیدگی به درخواست های ایشان باید ملاک عمل باشد تا رضایت خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران عزیز بیش از گذشته جلب شود.
سلمانی در جمعبندی سخنانش خاطرنشان کرد: داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم جامعۀ هدف، دو عامل مهم موفقیت سازمانی است و همۀ مدیران و کارمندان باید با جدیتِ تمام برای تحقق موارد مزبور در سال جدید تلاش کنند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایاثرگران آذربایجان شرقی گفت: بی تردید حرکت رو به جلویِ شروع شده در زمینه جامۀ عمل پوشاندن به اهداف سازمانی، در سال جدید نیز با قوّت و قدرت ادامه خواهد داشت.
در ادامۀ جلسه هر یک از اعضای شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

http://www.ilandnews.ir/Fa/News/1125524/«حفظ-نظم-و-انضباط-اداری»-و-«پاسخگویی-حداکثری-به-جامعۀ-هدف»-پایه-و-اساس-خدمت-است
بستن   چاپ