ایرانیان جهان
600 هزار نصب در ماه برای سرویس جدید تبلیغات هوشمند بازار
سه شنبه 28 دي 1400 - 23:45:18
ایرانیان جهان - تبلیغات هوشمند بازار جدیدترین محصول تبلیغاتی کافه‌بازار است که توانسته به 600 هزار نصب در ماه برسد.

رویداد آنلاین تبلیغات در بازار 1400 عصر امروز با سخنرانی برخی مدیران مارکتینگ شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ و ارائه تجربیات شرکت‌هایی برگزار شد که از سرویس تبلیغات در بازار استفاده‌ کرده بودند. طبق اعلام بازار در این رویداد، این وب‌سایت به افراد کمک می‌کند هر اطلاعاتی را کسب کنند که درباره تبلیغات در بازار نیاز دارند. بخش وبلاگ تبلیغات بازار نیز در این وب‌سایت با هدف ارائه محتوا و اخبار دست‌اول برای مخاطبان راه‌اندازی شده است. در بخش آکادمی این وب‌سایت‌ نیز، آموزش‌های موردنیاز برای انجام تبلیغات در بازار دیده می‌شود. تبلیغات در جستجو که اولین و قدیمی‌ترین سرویس تبلیغات در بازار است، با هدف جذب کاربران براساس انواع جستجوها شکل گرفته است. در یک سال گذشته، تبلیغات در جستجو بیش از 2 میلیارد بار آگهی درمعرض دید کاربران قرار داده است که نتیجه آن بیش از 25 میلیون نصب موفق برای اپلکیشن‌های مختلف بوده است. به‌عبارت‌دیگر، در یک‌ سال گذشته تبلیغات در جستجوی بازار توانسته روزانه به‌صورت میانگین به 5 میلیون و500 هزار ایمپرشن و 70 هزار نصب برای اپلیکیشن‌های مختلف دست پیدا کند. جدیدترین محصول تبلیغات در بازار تبلیغات هوشمند است که با استفاده از هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا با زمان و هزینه کمتر و تنها با چند کلیک ساده کمپین خودشان را بسازند. توسعه‌دهندگان و طراحان اپلیکیشن در این محصول فقط بودجه تبلیغات و مبلغ هر نصب را تعیین می‌کنند و ادامه راه برعهده هوش مصنوعی است که برنامه‌ریزی و پیشنهاد کلیدواژه براساس خدمت و بهینه‌سازی آن‌ها را به‌صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. در یک سال گذشته، تبلیغات در جستجو بیش از 2 میلیارد بار آگهی درمعرض دید کاربران قرار داده است
بهینه‌سازی اتوماتیک کمپین به‌صورت لحظه‌ای و تعداد نصب دلخواه و بدون نیاز به یادگیری مفاهیم پیچیده تبلیغات از ویژگی‌های این محصول هوشمند است که توانسته به 600 هزار نصب در ماه برسد و یاری‌دهنده شرکت‌ها در تبلیغات بازار باشد. آخرین محصول تبلیغاتی بازار هم تبلیغات در گشت‌و‌گذار بازار است که هدفش نمایش آگهی درست به کاربر در زمان و مکان درست است. این سرویس برای تمام توسعه‌‌دهندگان اجراشدنی است و فقط کافی است که مناسب‌سازی‌هایی مانند لگو و اسم اپلیکیشن و صفحه توضیحات را کامل کرده باشید تا بتوانید نتیجه مناسبی را دریافت کنید. تبلیغات در گشت‌و‌گذار به 20 هزار نصب روزانه دست پیدا کرده و رشد چشمگیری را براساس اظهارات بازار در رضایت مشتریان نسبت به مخاطبان به‌دست آورده است. توسعه‌دهندگان بازی موبایل می‌توانند با حداقل مبلغ 400 تومان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن با 3 هزارتومان نصب روزانه از این سرویس استفاده کنند. انتقال تجربه
یکی از بخش‌های این رویداد که به‌صورت ضبط‌شده و آنلاین پخش شد، بخش انتقال تجربه مدیرانی بود که از تبلیغات در بازار استفاده کرده بودند. برای نمونه حمید نعیمی، مدیرعامل شرکت نوا گیم، در این بخش به کمکی اشاره کرد که بخش تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار به بازی‌ آن‌ها کرده بود. به‌گفته او، شرکت بازی‌سازی آن‌ها با درآمدی که از یک بازی به نام سرعت بیشتر به‌دست آمده بود، در سال 1391 راه‌اندازی شد. درنهایت، آن‌ها تا سال 1393 به ساخت انواع بازی روی آوردند؛ ولی از سال 1393 با فراگیرشدن گوشی‌های هوشمند به‌سمت ساخت بازی روی گوشی روی آوردند. او در این زمینه گفت: در سال 1393 با‌توجه‌‌به اینکه استفاده از گوشی‌های هوشمند سیر صعودی گرفته بود، ما هم به روی این دستگاه‌ها تولید بازی را منتقل کردیم و اولین بازی روی گوشی هوشمند به نام ویراژ را روی کافه‌بازار منتشر کردیم و نزدیک به 500 هزار کاربر دریافت کردیم که خیلی زیاد بود و باعث شد جریان نقدینگی زیادی برای شرکت ایجاد کرد و به‌طرف ساخت بازی‌های دیگر رفتیم.

ایرانیان جهان

تجربه بعدی که در این رویداد اعلام شد، تجربه استفاده «برترین‌ها» از تبلیغات در بازار بود. محمدرضا لهراسبی، برنامه‌نویس اندروید برترین‌ها، گفت این شرکت کار خودش را از سال 1386 شروع کرده و حالا صاحب 5 زیرمجموعه دیکر مانند نی‌نی‌بان، چی بپوشم، چیدانه و… است. وی افزود درمورد تبلیغات اپلیکیشن‌های برترین‌ها از ابتدای شروع به کار روش‌های مختلفی را برای تبلیغات امتحان کرده‌اند و درنهایت تبلیغات جستجو در بازار را نیز امتحان و نتیجه خوبی گرفته‌اند. او دراین‌باره می‌گوید: برای تبلیغات جستجو در بازار که با کلیدواژه‌ها تعریف می‌شد، ما در ابتدا تعدادی کلیدواژه وارد کردیم که بعد از گذشت یک مدت با یک افت‌وخیزی توانستیم مجموعه کلید‌واژه‌هایی را پیدا کنیم که مرتبط با اپلیکیشن‌های ما باشد و هم اینکه به ماندگاری کاربرانمان منجر شود. این کار مدتی طول کشید؛ اما توانستیم تعداد خوبی کاربر برای اپ‌های خود پیدا کنیم که بعد از نصب هم ماندگار باشند.

ایرانیان جهان

ترب جستجوگر قیمت کالاهای مختلف ازجمله دیگر کاربران تبلیغات جستجو بازار است. براساس گفته‌های مدیر مارکتینگ ترب، درحال‌حاضر 11 هزار فروشگاه در ترب فعالیت می‌کنند و تعداد کاربران فعال اپلیکیشن ترب در کافه‌بازار به 2 میلیون نفر رسیده و بیش از 1/5 میلیون کاربر روزانه از ترب بازی می‌کنند و سایت ترب حالا جزو 15 سایت پربازدید کشور است.

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/Fa/News/298553/600-هزار-نصب-در-ماه-برای-سرویس-جدید-تبلیغات-هوشمند-بازار
بستن   چاپ