ایرانیان جهان

آخرين مطالب

بهترین برندهای شیرآلات در ایران را بشناسید اخبار ایران

بهترین برندهای شیرآلات در ایران را بشناسید
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - بازار / از آنجایی که از شیرآلات ساختمانی به منظور انجام شستشو و امور مختلف نظیر شستن دست‌ها، شستن مواد غذایی، تهیه غذا و سایر موارد مشابه استفاده می‌شود، باید در انتخاب آن‌ها دقت بسیاری به خرج داد و نمی‌توان اهمیت آن‌ها را در سلامت و زندگی روزمره نادیده گرفت. برای مثال از شیر ظرفشویی برای شستن میوه و سبزیجات استفاده می‌شود و اگر آب خروجی آن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، باعث به خطر افتادن سلامتی می‌شود. از طرفی به دلیل استفاده همه افراد خانواده از شیرآلات منزل می‌توان آن‌ها را به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانگی دانست که بر این اساس باید از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند تا بتوان در طولانی مدت بدون نیاز به خرید مجدد یا تعمیرات پی در پی از آن‌ها استفاده نمود. از این رو باید به سراغ بهترین برندهای شیرآلات در ایران رفت تا هم به درجه کیفی مناسب دست یافت و همچنین بالعکس نمونه‌های خارجی، مبلغ و هزینه مقرون به صرفه‌ای را پرداخت کرد. به همین دلیل در این مطلب بهترین برندهای شیرآلات ایرانی را معرفی خواهیم کرد.
شیرآلات KWC
شیرآلات کی دبلیو سی به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی است که با بهره‌گیری از ویژگی‌ها و مزایای متعدد نظر و رضایت مشتریانی با سلایق مختلف را جلب کرده است. این مزایا مواردی مثل جنس و متریال درجه یک، آبکاری بادوام و مقاوم، بیشترین تنوع در طرح و مدل، عرضه انواع شیرآلات ساختمانی و چندین مورد پرکاربرد دیگر را شامل شده است. 
با توجه به اینکه جنس یا متریال ساخت شیرآلات نقش مهمی در سلامت آب، کیفیت، ماندگاری و مقاومت بدنه شیر در مقابل ضربه، زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی دارد، برند کی دبلیو سی با استفاده از تجهیزات و دانش به‌روز از اجناس مرغوبی در تولیدات استفاده کرده است. این اجناس بهترین جنس شیرآلات یعنی آلیاژ برنج با‌کیفیت با درصد استاندارد سرب خشک هستند که موجب دوام و ماندگاری آن‌ها در طولانی مدت می‌شود. به این ترتیب علاوه بر سالم و پاکیزه بودن آب خروجی از شیر، دچار مشکلاتی نظیر زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. 
از طرفی آبکاری شیرآلات به دلیل روکش شیر بودن به عنوان تعیین کننده میزان ماندگاری و دوام ظاهر محصول در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و بخار است. به همین دلیل برند KWC در تولید محصولات خود از بهترین روش‌های آبکاری شیرآلات که به مقاوم‌سازی آن‌ها کمک می‌کند، استفاده کرده است. این روش‌ها شامل آبکاری PVD، نیکل-کروم و رنگی هستند که هر یک با وجود رنگ‌های زیبا و حفظ ظاهر در گذر زمان باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان می‌شود. 
همچنین از دیگر ویژگی‌های مهم و مزایای شیرآلات کی دبلیو سی برخورداری از بیشترین تنوع طرح و مدل در کنار عرضه انواع شیرآلات ساختمانی است. این برند انواع مدل‌های شیرآلات روکار، توکار، هوشمند، تصفیه دار، رنگی، اهرمی و ست را در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه کرده است و به این ترتیب می‌توان شیر مناسب و کاربردی را برای فضاهای کوچک و بزرگ انتخاب کرد. 
شیرآلات قهرمان
برند قهرمان یکی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران می‌باشد که با بهره‌گیری از مزایای مهم توانسته است تا محصولات خود را به یکی از پرفروش‌ترین ها تبدیل کند. اجناس و متریال ساخت محصولات این برند استاندارد هستند و با کوانتوم متر تایید می‌شوند. همچنین برای شلنگ‌های آن‌ها از شلنگ‌های آلمانی و برای سایر قطعات نظیر کارتریج از قطعات اسپانیایی شرکت SEDAL که یکی از بهترین شرکت‌های تولید کارتریج یا مغزی شیر است، استفاده می‌شود. در ضمن تولیدات شیرآلات قهرمان در تنوع بالایی عرضه می‌شوند و به همراه 5 سال ضمانت معتبر هستند. 
شیرآلات راسان
شیرآلات راسان یکی از مدل‌های برتر و باکیفیت برای انواع کاربردها هستند که به دلیل بهره‌گیری از ویژگی‌های خاص به محصولاتی سرشناس و معروف تبدیل شده‌اند. تولیدات این کارخانه از تنوع بالایی برخوردار است که شامل شیرهای اهرمی، توکار، هوشمند، ست حمام و لوازم جانبی می‌باشد و همچنین مدل‌های شیر آشپزخانه آن انواع شیر تصفیه دار، شلنگ دار و فنری را در برمی‌گیرد. کلیه این محصولات از طراحی ظاهری مینیمال و معاصر بهره‌مند هستند که هر یک به نحوی موجب زیبایی بیشتر فضا می‌شود. در ضمن رنگ‌بندی جذاب و متنوعی از جمله رنگ‌های کروم، کروم مات، طلایی، طلایی مات، رزگلد و رزگلد مات به همراه قطعات اروپایی و 5 سال ضمانت قطعات به فروش می‌رسند. 
شیرآلات شودر
شیرآلات شودر از دیگر شیرآلات ایرانی برتر و سرشناس هستند و در تولید آن‌ها از قطعه کارتریج اسپانیایی استفاده شده است تا ماندگاری و دوام بیشتری را رقم بزند. تولیدات این برند در کنار بهره‌گیری از جنس مرغوب آلیاژ برنج و پرلاتور کاهنده آب به منظور صرفه‌جویی، از آبکاری PVD بادوام هم برخوردار هستند. همچنین تنوع چشمگیری در تولیدات کارخانه شودر دیده می‌شود که مدل‌های گوناگون با طراحی‌های منحصر به فرد و لوکس را هم در برمی‌گیرد. در ضمن این محصولات به همراه 6 سال ضمانت عرضه می‌شوند. 
شیرآلات کاویان
شیرآلات کاویان به دلیل بهره‌گیری از جنس و متریال باکیفیت به عنوان یکی از بهترین مدل‌های شیرآلات ایرانی هستند که سازنده آن‌ها کیفیت و اصالت کالا را نسبت به زیبایی و جذابیت در اولویت قرار داده‌اند. به این ترتیب امکان به‌کارگیری و استفاده چندین ساله از آن‌ها فراهم شده است. تولیدات این برند شامل انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام، شیر ظرفشویی و شیر توکار با بیش از 20 مدل در 6 رنگ مختلف است که رنگ‌های کروم، طلایی، سفید، مشکی، زیتونی طلایی و سفید طلایی را شامل می‌شود. همچنین از لحاظ قیمت و تعرفه نسبت به بسیاری از سایر مدل‌ها دارای قیمتی مناسب و اقتصادی هستند. 
شیرآلات کسری
شیرآلات کسری آخرین گزینه از بهترین برندهای شیرآلات در ایران است و با این حال نسبت به سایر موارد از آوازه کمتری برخوردار می‌باشد. محصولات این کارخانه انواع شیرآلات توکار، شیرآلات اهرمی، ظرفشویی تصفیه دار، ظرفشویی شاوری، ظرفشویی فنری، ظرفشویی دیواری و یونیورست را در برمی‌گیرند. پرلاتور کاهنده آب موجود در این تولیدات در کنار حفظ میزان فشار آب به صرفه‌جویی چشمگیر حدود 70 درصدی کمک خواهد کرد. به این ترتیب خرید و انتخاب برای بسیاری از سلایق و افراد مناسب خواهد بود. ضمناً شیرآلات کسری به همراه 10 سال ضمانت قطعات به فروش می‌رسد. 

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1124116/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فیات کوپه: محصول جالب ایتالیائی در دوران طلائی صنعت خودرو اروپا(عکس)

کشف 1000 گنج باستانی در عمق 1500 متری دریا (+ عکس)

ناتوانی آمریکا در پیشبرد اهداف یکجانبه‌گرایانه/ بررسی امکان عملیاتی شدن توافق ایران و هند درباره بندر چابهار

تحلیلگر آمریکایی: بلینکن، آمریکا را در باتلاق نتانیاهو فرو می‌برد

ارتقاء امکانات پلیس آمریکا برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین

یکی مردکاری

رسانه غربی: جنگ داخلی دوم آمریکا آغاز شده است

سرمقاله خراسان/ آژانس، تهدید هسته ای اسرائیل را کنترل کند

سرمقاله کیهان/  انتخاباتی فراگیر انتخابی دقیق

سرمقاله وطن امروز/ دیپلماسی فشار مضاعف به منافقین

عربستان: سازش دشوار مستلزم صلح اوکراین است

اعتراف ارتش اسرائیل: با عملیات نظامی، قادر به آزادی ربوده‌شدگان نیستیم

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای تابستانی از 29 خرداد

نشست مدیران کوثر با معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه

لطفا آمار‌ها را مخدوش نکنید!

برنامه دولت برای واگذاری سهام خود در خودروسازان

اشاره کلی نامزدهای ریاست جمهوری به اشتغال

موسیالا و کروس رکوردداران اروپا شدند!

تدابیر امنیتی در افغانستان

گزارش جنجالی سازمان ملل درباره طالبان

تیراندازی در پارک آبی دیترویت آمریکا/ دست کم 10 نفر زخمی شدند

گزارشگر سازمان ملل خواستار تحریم سیاسی و اقتصادی اسرائیل شد

ابوعبیده: عملیات در رفح تاکیدی دوباره بر شکست دشمن در برابر مقاومت بود

بیانه انجمن همسران شهدای استان فارس در دعوت به مشارکت در انتخابات

آخرین وضعیت کاهش بیکاری در استان‌ها

رئیس کمیسیون اروپا: افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی ناشی از جنگ اوکراین است

کاخ سفید: مصر و قطر به زودی با حماس درباره آتش بس گفتگو می‌کنند

توافق 10 ساله آمریکا و اوکراین موضع واشنگتن در قبال کی‌یف را قوی‌تر می‌کند/ آتش بس پیشنهادی پوتین بوی صلح و پایان جنگ نمیداد

دیدار استاندار بوشهر با مادر شهید «سید امیر مظفر موسوی»

افزایش 48 درصدی حجم تجارت ایران و روسیه

رئیس کمیسیون اروپا: افزایش قیمت انرزژی و غذایی ناشی از جنگ اکراین است

ترامپ: در صورت پیروزی در انتخابات به کمک های میلیاردی به اوکراین پایان می دهم

چطور پوتین و شی راه درست را به اردوغان نشان دادند؟

استان بوشهر رتبه نخست را در حمایت از تولید کسب کرده است

مخالف حضور افغانستان در سازمان شانگهای نیستیم

کاخ سفید: مصر و قطر به زودی با حماس درباره آتش بس گفت‌وگو می‌کنند

پروژه جمع‌آوری داده‌های کاربران متا تعلیق شد

رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا عضو هیئت مدیره Openai می‌شود

قاضی‌زاده هاشمی و مشاورانش در میزگرد اقتصادی انتخابات چه گفتند؟

عشایر در تولید ملی نقش پدافند اقتصادی دارد

ویدیو/ اظهارات امیرحسین قاضی‌زاده در برنامه میزگرد اقتصادی از شبکه خبر

ایتالیا 2-1 آلبانی ؛ گام سخت مدافع عنوان قهرمانی در اروپا

«فرانسوا اولاند» هم نامزد انتخابات فرانسه شد

(تصاویر) ماجرای موشک هوا به هوای آمریکایی که شوروی آن را ربود

هدف ما ارتقا معیشت خانوار است | در دهه 90 رشد اقتصادی ما نزدیک به صفر بود | باید بازار اقتصادی 80میلیونی را به یک بازار 700میلیونی ارتقا دهیم

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در روز ششم تبلیغات تلویزیونی چه گفتند؟

اریکسن بدترین روز زندگی‌اش را فراموش می‌کند

سفیر ایران در عراق: ملت فلسطین مصداق بارز مظلوم مقتدر هستند

هدف ما ارتقا معیشت خانوار است | متاسفانه در دهه 90 رشد اقتصادی ما نزدیک به صفر بود

توضیح محسن رضایی درباره اجماع کاندیداها