ایرانیان جهان

آخرين مطالب

بیمه دی

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

ایرانیان جهان - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و ...

مدیرعامل بیمه دی در مجمع عمومی فوق العاده شرکت: تا پایان سال حدود سه برابر بودجه مصوب، تحقق سود خواهیم داشت

ایرانیان جهان - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت٫ گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر تحقق ...

افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد

ایرانیان جهان - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به ...

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

ایرانیان جهان - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ...

موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

ایرانیان جهان - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی ...

نعمت الهی مطرح کرد؛ ۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

ایرانیان جهان - معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌ایم. وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم. نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است. وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و‌ بهبود شبکه فروش یکی از هدف‌هایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویت‌ها باشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوق‌ها است. نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم. نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامه‌ها آغاز شده است. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند.

خیرخواهان مطرح کرد؛ خرده فروشی هدف اول بیمه دی

ایرانیان جهان - مدیر شبکه فروش بیمه دی با بیان اینکه تمام بخش های سازمان کمک می‌کنند تا شبکه فروش موفق باشد و ما بر خرده فروشی متمرکز شده ایم؛گفت:قصد داریم حضور موثری در بازا داشته باشیم و‌ در ۳ بخش جذب، نگهداشت و پالایش اقدامات متفاوتی را انجام داده‌ایم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و ‌‌کیفی آن را داریم. وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده‌ بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد. خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کرده‌ایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود. وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی انجام شد؛ رونمایی از محصولات جدید بیمه دی/ بیمه ارزان‌تر با پیمایش کمتر خودرو

ایرانیان جهان - معاون فنی بیمه دی با معرفی بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده به عنوان ۲ محصول جدید بیمه دی گفت: برای رفع نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش صفر زاده معاون فنی بیمه دی اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بازار باید توسعه خرده فروشی را سرلوحه کار خود داشته باشیم. وی با بیان اینکه باید بتوانیم از طریق خرده فروشی فعالیت بیشتری داشته باشیم گفت: افزایش سهم بازار و سودآوری بسیار مهم است و در همین راستا باتوجه به تاکیدات اعضای هیات مدیره در تلاش هستیم زمینه تامین نیاز مشتریان و محصولات موجود را متناسب با وضعیت بازار توسعه دهیم. معاون فنی بیمه دی تاکید کرد: خط مقدم فروش شرکت های بیمه نمایندگان هستند. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است. صفرزاده با بیان اینکه ما ۲ محصول را در حوزه اتومبیل ایجاد کرده‌ایم گفت: بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده ۲ محصول جدید ما در بیمه دی است. وی با اشاره به جزییات محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری گفت: باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. معاون فنی بیمه دی بیان کرد: بین ۱۲ تا ۱۵ هزار کیلومتر را هر خودرو به صورت سالانه طی می‌کند و این بیمه نامه برای مشتریانی است که از خودروی خود کمترین استفاده را دارند. صفرزاده با اشاره به اینکه افراد متناسب با استفاده از خودروی خود می‌توانند از این بیمه استفاده کنند گفت: افرادی که بیش از ۱ خودرو دارند به خاطر استفاده کم از خودرو می‌توانند از این نوع بیمه نامه استفاده داشته باشند. در ۲ بازده ۴ و ۸ هزار کیلومتری این بیمه نامه برای مشتریان مدنظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه برای این نوع بیمه نامه بازدید اولیه و نهایی داریم و از خودروی مشتری بازدید خواهد شد گفت: در بیمه نامه بدنه پیمایشی، خودرویی که نزدیک به ۳ میلیارد تومان قیمت دارد باید برای پیمایش ۴ هزار کیلومتری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پیمایش ۸ هزار کیلومتری ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کند. معاون فنی بیمه دی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل ها بیش از ۷۰ درصد سوانح رانندگی مربوط به اخلاق و رفتار رانندگی است افزود: شرکت های بیمه مکلف هستند بیمه نامه را بر مبنای ریسک راننده صادر کنند. وی تاکید کرد: در حال حاضر برای ریسک راننده محور که برای اولین بار در صنعت بیمه در نظر گرفته شده جنبه تشویقی داریم و بر اساس نمره های اعطایی به راننده تخفیف هایی لحاظ می‌شود. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

پورکیانی مطرح کرد؛ لزوم حرکت شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگان به سمت کسب ‌کار دیجیتال

ایرانیان جهان - دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و ‌نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این همایش اظهار کرد: امروزه کمترین همایشی را داریم که با محوریت نمایندگان برگزار شود و این همایش نشان از نگرش خوب موجود در بیمه دی است. وی با بیان اینکه نمایندگان و بخش فروش هر شرکت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و موضوع فروش کار سختی است افزود: فروش بیمه نامه از جمله کارهای سخت در دنیا است، خط مقدم بخش فروش شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگان آن شرکت هستند و باید به آن‌ها توجه لازم داشت. پورکیانی با بیان اینکه شعب فروش شرکت ها باید به دنبال بازاریابی نمایندگان خوب باشند گفت: سال‌هاست که به دنبال رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصد در کشور هستیم و تنها راهکار آن تقویت نمایندگان است. دبیر سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اینکه تقویت بخش فروش و نمایندگان بسیار مهم است بیان کرد: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و‌ نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند. وی ادامه داد: باید کارکنان شرکت‌های بیمه را برای ورود به عرصه دیجیتال آموزش دهیم تا با این کسب و کارهای نوین آشنا باشند. پورکیانی با اشاره به کمکی که بنیاد شهید می‌تواند برای بیمه دی داشته باشد گفت: پرتفوی بنیاد شهید فرصتی برای بیمه دی است، چراکه دروازه فروش آن از دروازه درمان می‌گذرد؛ رضایت عضو یک خانواده منجر می‌شود تا سایر اعضا نیز به سمت استفاده از این بیمه روند. دبیر سندیکای بیمه گران ایران افزود: حضور مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی فرصتی برای این شرکت است، چراکه باتوجه به توانمندی ها و تجارب ایشان اتفاقات خوبی برای این شرکت بیمه‌ای پیش خواهد آمد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند.

قائم مقام بیمه دی در همایش بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنایع و شهرک‌های صنعتی خبر داد؛ حمایت بیمه دی از صنایع کوچک/ کمک بیمه به حفظ سرمایه بنگاه ها

ایرانیان جهان - قائم مقام بیمه دی با بیان اینکه بیمه کمک شایانی در حفظ سرمایه صنایع کوچک دارد گفت: بیمه دی محصولات متنوعی برای صنایع کوچک دارد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنایع و شهرک‌های صنعتی روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ با حمایت بیمه دی برگزار شد. این همایش با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، دکتر بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دکتر سمیه رفیعی نماینده مجلس و رئیس فراکسیون محیط زیست و نظرعلی صلاحی‌نژاد قائم مقام شرکت بیمه دی برگزار شد. دکتر نظرعلی صلاحی‌نژاد، قائم مقام بیمه دی در این همایش گفت: در دنیا سه بازار مالی وجود دارد. نخستین بازار، بازار پول است که راهبری آن با بانک مرکزی و بانک هاست‌. دوم، بازار سرمایه است که سازمان بورس و شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری ها در این بازار فعالیت می‌کنندو سومین نهاد مالی، بازار ریسک است. وی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه اعم از ۴۰ شرکت، راهبری این صنعت را در دست دارند افزود:تفاوت‌های صنعت بیمه با بازار پول و سرمایه این است که فارغ از بحث تجاری که در بازار پول و سرمایه وجود دارد، بیمه پلی است که تلاش می کند از جان، مال و مسئولیت‌ها حفاظت کند.

اسامی ۱۰ برنده خوش شانس قرعه کشی بیمه دی

ایرانیان جهان - ۱۰ نفر از بینندگان ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما که در حین پخش این برنامه اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کرده بودند به قید قرعه برنده جایزه ۵۰ میلیون ریالی شدند. ۱. حسن نوری۲.میلاد عسکری۳.فاطمه مومنی۴.عباس قاسمی تاج امیر۵.محمود اسماعیلی سادیانی۶.فرناز عباسی۷.ایمان فریدونی خانیمنی۸.علی جعفری۹.محمد مداح زاده۱۰.منصور نگهداری شما نیز می توانید با نصب برنامه «دی‌دار» در زمان پخش ویژه برنامه یلدای شبکه سوم برنده جایزه ۵۰ میلیون ریالی باشید. این برنامه امشب (چهارشنبه) نیز از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۱۵ مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود و شما می توانید با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com و یا شماره گیری *۱۶۷۱# اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کنید.

هدیه جالب به زوج سالمند در آنتن زنده

ایرانیان جهان - ۴ سال بیمه تکمیلی رایگان هدیه شصت و پنجمین سالگرد ازدواج در ویژه برنامه یلدای شبکه ۳ توسط بیمه دی

یلدا با طعم دی

ایرانیان جهان - شب دوم ویژه برنامه یلدا با حضور مهمانان مختلف شب گذشته نیز روی آنتن رفت. این برنامه با حمایت مالی بیمه دی روی آنتن رفت و مانند شب اول به قید قرعه به ۱۰ نفر از بینندگانی که اقدام به نصب دی‌دار کرده بودند جوایز نقدی اهدا شد. برنامه یلدا پنجشنبه نیز از ساعت ۱۹ الی ۲۴ مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود و شما می توانید با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com و یا شماره گیری #۱۶۷۱* اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کنید.

اسامی ۱۰ برنده خوش شانس قرعه کشی سوم بیمه دی

ایرانیان جهان - ۱۰ نفر از بینندگان ویژه برنامه یلدای پنجشنبه شب شبکه سوم سیما که امروز اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کرده بودند به قید قرعه برنده جایزه ۵۰ میلیون ریالی شدند. ۱.بی بی زهرا مشهدی حسینی۲. سید مسعود سیدحسینی۳. فاطمه زهرا سنجری۴.مریم روکی۵.داریوش نگهدارنیا۶.محمدامیر رفیعی‌نژاد۷.زهرا عرفانی نیکو۸.ساناز عزی ایرانی۹.فاطمه سارانی۱۰.رضا جهان‌بخشی با آغاز جشنواره فروش زمستانی بیمه دی از امشب، شما میتوانید بسته های مختلف بیمه ای از جمله انواع بیمه مهندسی، ثالث، بدنه خودرو، مستمری و آتش سوزی را با تخفیف تهیه و در قرعه کشی ۴ اسفند این بیمه شرکت کنید.

ذوق زدگی جالب یوسف تیموری از هدیه تولدش

ایرانیان جهان - بیمه دی به عنوان هدیه تولد یوسف تیموری، تصمیم گرفت این هنرمند عزیز کشورمان را یک سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرارداد دهد. شما هم می توانید با شماره گیری #۱۶۷۱* و یا مراجعه به www.dayins.com با نصب دی‌دار خود را تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهید.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی یلدایی بیمه دی

ایرانیان جهان - ۳۰ نفر از کسانی که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه حین پخش ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما اقدام به نصب «دی‌دار» کرده بود به قید قرعه برنده ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی شدند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، بیمه دی به عنوان حامی مالی ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن رفت، به بینندگانی که در مدت پخش این برنامه اقدام به نصب «دی‌دار» کرده بودند، به قید قرعه جایزه ۵۰ میلیون ریالی پرداخت می کند. اسامی برندگان خوش شانس قرعه کشی شب اول ۱. حسن نوری ۲.میلاد عسکری ۳.فاطمه مومنی ۴.عباس قاسمی تاج امیر ۵.محمود اسماعیلی سادیانی ۶.فرناز عباسی ۷.ایمان فریدونی خانیمنی ۸.علی جعفری ۹.محمد مداح زاده ۱۰.منصور نگهداری

جوایز بیمه دی برای یلدایی ها

ایرانیان جهان - بیمه دی به عنوان حامی مالی ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما به قید قرعه جوایزی به بینندگان این ویژه برنامه اهدا می کند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما با عنوان «یلدا» از سه شنبه شب و به مدت ۳ شب به صورت زنده روی آنتن می رود. این برنامه با اجرای یوسف تیموری و ایمان قیاسی و با حضور مهمانان مختلف روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن می رود. ویژه برنامه یلدا روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۱۵ و روز پنجشنبه همزمان با شب یلدا از ساعت ۱۹ الی ۲۴ مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود. بیمه دی به عنوان حامی مالی این ویژه برنامه به ۱۰ نفر از بینندگانی که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه اقدام به نصب اپلیکشن «دی‌دار» کنند به قید قرعه و در پایان این برنامه جوایزی اهدا می کند. شما نیز می توانید در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com و یا شماره گیری *۱۶۷۱# اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کرده و شانس خود را برای برنده شدن این جایزه امتحان کنید.

ساير مطالب