يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
خاورمیانه‌

رژیم صهیونیستی الخیام در جنوب لبنان را به آتش کشید

رژیم صهیونیستی الخیام در جنوب لبنان را به آتش کشید
ایرانیان جهان - ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد انفجارهای متعدد در شهرک الخیام، منازل مسکونی شهروندان را در جنوب لبنان به آتش کشید.
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد انفجارهای متعدد در شهرک الخیام، منازل مسکونی شهروندان را در جنوب لبنان به آتش کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک الخیام، انفجارهای متعددی را در این شهرک انجام داده و منازل مسکونی را در آن به آتش کشید.
از سوی دیگر پهپادهای رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل، در حریم هوایی شهر بعلبک و اطراف آن به پرواز درآمدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه مدعی شده که تعدادی از عناصر حزب الله و سکوهای پرتاب موشک این حزب در شهر نبطیه را هدف حمله قرار داده است.


نظرات شما